最近蠻喜歡這類型曲風

聽起來就是心情好~125@2x   

歌詞:感謝啞唬姿勢佳知識+

Lately I've been stuck imaginin'
我最近總是不停的在思考
What I wanna do and what I really think
做什麼我真的想做的事
Time to blow out
該是大聲說出來的時候了
Be a little inappropriate
變得有叛逆

'Cause I know that everybody's thinkin' it
因為我知道每個人如何看待的
When the lights out
當我離開舞台
Shame on me
我還真是不要臉呢
To need release
我需要釋放情緒
Uncontrollably
無法控制

*I-I-I wanna go-o-o
我想逃離
All the way-ay-ay
渾身解數
Takin' out my freak tonight
今晚拿出我所有瘋狂
I-I-I wanna sho-o-ow
我想要讓大家看見
All The Dirt ir irt
不為人知的一面
I Got Running Through My Mind (Repeat)
我的思緒快速流轉

I-I-I wanna go-o-o
我想逃離
All the way-ay-ay
渾身解數
Takin' out my freak tonight
今晚拿出我所有瘋狂
I-I-I wanna sho-o-ow
我想要讓大家看見
All The Dirt ir irt
不為人知的一面
I Got Running Through My Mind (Repeat)
我的思緒快速流轉




Lately, people got me all tied up
最近人們總是對我施加壓力
There's a countdown waiting for me to erupt
裝上個倒數計時等我爆炸
Time to blow out
該大聲宣告了
I've been told who I should do it with
我一直告訴我自己要如何應對
To keep both my hands above the blanket
要正大光明
When the lights out
當我離開舞台

Shame on me
我還真是不要臉呢
To need release
我需要釋放情緒
Uncontrollably
無法控制
 

arrow
arrow
    文章標籤
    Britney Spears I Wanna Go
    全站熱搜

    月橘 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()